Blogger Tricks

29 August 2014

Kedai kek terbaik di Putra Heights Subang Jaya

Kedai kek terbaik di Putra Heights. Mesti korang pernah sambut hari  jadi kan, terutamanya untuk anak-anak bagi yang dah kahwin le. Bagi yang bujang lagi, umah sewa tuh best gak sambut hari jadi ni kan. Kalau kat Putra heights, kedai kek mana yang korang suka beli kek? Atau pun kedai kek mana di putra heights yang bagus? Kalau belum pernah survey kek hari jadi, mesti korang tak tahu kedai mana bagus kat putra heights kan.


Ini saya nak kongsi kedai kek terbaik di putra heights – Kedai kek putra heights. Kedai kek ni, lokasinya dekat seberang jalan 99 speed mart tuh, sederet dengan kedai motor berkuasa tinggi di putra heights. Tahu kan tempat tuh, mesti korang pernah lalu situh kalau korang penduduk putra heights ler.


Cantik lampu kedai kek ni


Dari luar, kedai kek ni Nampak macam professional dengan lampunya yang cantik, design kedainya bersih dan susun atur kek dalam kedai yang mampu menarik perhatian. Kek dan roti pun banyak pilihan. Tetapi bagi yang tak suka kek span, tak yah le beli, nanti tak habis makan. Saya tak suka kek span, kalau beli, mesti tak habis.


Kalau banding dengan kek Baskin Robin, sudah tentu kek baskin robin lagi best ler, yang airksrim tuh, berebut-rebut nak makan. Kalau beli yang span – skit je rasanya, tambah plak toping dia tuh manis-manis kan.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

model putra heights

 

kek hari jadi putra heights


Kat sini saya nak kongsi skit keadaan dalam kedai kek di putra heights nih. Sekarang Nampak macam makin ramai orang ke sini… ermm.

Posted By: Admin

Kedai kek terbaik di Putra Heights Subang Jaya

No comments:

Post a Comment

About

Gallery

Advertisment

Like Us